Właścicielem sklepu internetowego http://www.kupnarzedzia.pl/ jest "ELEKTROSERWIS" PW Mariusz Wieczorek, 64-200 Wolsztyn ul. Poznańska 2, NIP 923-000-34-03, REGON 631541486
Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania oraz telefonu. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
Płatność za zamówione towary następuje gotówką przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) lub wpłata na konto. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy (maksymalnie 14 dni - średni czas oczekiwania na przesyłkę to 1-2 dni).
Towar wysyłany jest spedycją DPD, ceny podane za wysyłkę są cenami obowiązującymi na terenie Polski. Wysyłki za granicę po wcześniejszym kontakcie i wycenieniu przesyłki.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
Zamówienia można składać przez całą dobę.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT lub paragon wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu zakończenia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie tel. (68) 347-21-41 wew. 22, tel. kom. 668-072-408 lub e-mailem sklep@kupnarzedzia.pl. Klient może anulować zamówienia dopóki nie zostanie wysłany produkt.
Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
Wszystkie sprzedawane produkty posiadają gwarancje - długość gwarancji w zależności od producenta.
Wszystkie zapytania co do cen prosimy kontaktować się tel. (68) 347-21-41 wew. 22, tel. kom. 668-072-408 lub e-mial sklep@kupnarzedzia.pl
Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy, martwe linki oraz inne nieprawidłowości w działaniu, koniecznie zgłoś ten fakt adminowi sklepu na e-mial sklep@kupnarzedzia.pl
Ochrona danych osobowych Klientów Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Zasady zwrotu towaru
1. Sprzedawca prosi Klientów o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru uprzejmie prosimy o spisanie z kurierem doręczającym protokołu szkody firmy kurierskiej i przesłanie go na adres "ELEKTROSERWIS" PW Mariusz Wieczorek, 64-200 Wolsztyn ul. Poznańska 2, lub dostarczenie w inny wybrany przez Klienta sposób. Spisanie protokołu nie jest jednak warunkiem koniecznym do zwrotu towaru na podstawie punktu 2 lub jego reklamacji.
2. Kupującemu przysługuje prawo do:
. zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny;
a. reklamacji towaru;
3. W przypadku zwrotu towaru lub jego reklamacji Kupujący proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Nie jest to jednak warunek konieczny do zwrotu towaru lub uznania reklamacji.
4. W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru.
5. Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient, natomiast koszty zwrotu towaru przy reklamacji w razie jej uwzględnienia ponosi Sklep. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
6. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, faxem lub w formie elektronicznej w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i Sklep jest uprawniony do potrącenia od zwracanej Klientowi kwoty równowartość pomniejszonej wartość.
8. Zasady zwrotu towaru reguluje Ustawę o Prawach Konsumenta