Zasady zwrotu towaru
1. Sprzedawca prosi Klientów o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru uprzejmie prosimy o spisanie z kurierem doręczającym protokołu szkody firmy kurierskiej i przesłanie go na adres "ELEKTROSERWIS" PW Mariusz Wieczorek, 64-200 Wolsztyn ul. Poznańska 2, lub dostarczenie w inny wybrany przez Klienta sposób.
Spisanie protokołu nie jest jednak warunkiem koniecznym do zwrotu towaru na podstawie punktu 2 lub jego reklamacji.
2. Kupującemu przysługuje prawo do:
. zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny;
a. reklamacji towaru;
3. Procedura zwrotu i reklamacji
Aby przyspieszyć proces zwrotu lub reklamacji, dołącz do paczki wypełniony formularz.
FORMULARZ W PLIKU PDF DO POBRANIA - TUTAJ.
Pamiętaj jednak, że dołączenie formularza nie jest obowiązkowe.
Wszystkie paczki (zwroty i reklamacje) należy odesłać na adres:
ELEKTROSERWIS
UL. BRACI PEUGEOT 1, KARPICKO
64-200 Wolsztyn
Upewnij się, że paczka jest solidnie zabezpieczona na czas transportu. Jesteś odpowiedzialny za towar aż do momentu, gdy do nas dotrze. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
4. W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru.
5. Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient, natomiast koszty zwrotu towaru przy reklamacji w razie jej uwzględnienia ponosi Sklep. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Paczkę należy porządnie zabezpieczyć any towar nie uległ uszkodzeniu. Za towar podczas wysyłki zwrotnej odpowiada klient i wszystkie uszkodzenia mogą mieć wpływ na negatywną decyzję o zwrocie.
6. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, faxem lub w formie elektronicznej w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i Sklep jest uprawniony do potrącenia od zwracanej Klientowi kwoty równowartość pomniejszonej wartość.
8. Zasady zwrotu towaru reguluje Ustawę o Prawach Konsumenta