Zasady zwrotu towaru


1.    Sprzedawca prosi Klientów o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru uprzejmie prosimy o spisanie z kurierem doręczającym protokołu szkody firmy kurierskiej i przesłanie go na adres "ELEKTROSERWIS" PW Mariusz Wieczorek, 64-200 Wolsztyn ul. Poznańska 2, lub dostarczenie w inny wybrany przez Klienta sposób.

Spisanie protokołu nie jest jednak warunkiem koniecznym do zwrotu towaru na podstawie punktu 2 lub jego reklamacji.


2.    Kupującemu przysługuje prawo do:
 .    zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny;


a.    reklamacji towaru;


3.    Procedura zwrotu i reklamacji

Aby przyspieszyć proces zwrotu lub reklamacji, dołącz do paczki wypełniony formularz.

FORMULARZ W PLIKU PDF DO POBRANIA -  TUTAJ.

Pamiętaj jednak, że dołączenie formularza nie jest obowiązkowe.

Wszystkie paczki (zwroty i reklamacje) należy odesłać na adres:

ELEKTROSERWIS   

UL. BRACI PEUGEOT 1, KARPICKO

64-200 Wolsztyn

Upewnij się, że paczka jest solidnie zabezpieczona na czas transportu. Jesteś odpowiedzialny za towar aż do momentu, gdy do nas dotrze. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


4.    W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru.


5.    Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient, natomiast koszty zwrotu towaru przy reklamacji w razie jej uwzględnienia ponosi Sklep. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Paczkę należy porządnie zabezpieczyć any towar nie uległ uszkodzeniu. Za towar podczas wysyłki zwrotnej odpowiada klient i wszystkie uszkodzenia mogą mieć wpływ na negatywną decyzję o zwrocie. 


6.    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, faxem lub w formie elektronicznej w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.


7.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i Sklep jest uprawniony do potrącenia od zwracanej Klientowi kwoty równowartość pomniejszonej wartość.

8. Zasady zwrotu towaru reguluje Ustawę o Prawach Konsumenta